donderdag 11 april 2013

me E-maiL adres gestolen de fascisten gaan steeds verder


E-mail adres
Gerard heeft het druk, zie ik. Maar hoe komt die vent aan mijn e-mail adres? Op MIJN blogspot verschijnt die niet en wel bij hem. Hoe kan dat? In ieder geval heeft die fascist iets over het hoofd gezien bij mogelijk malafide praktijken. Dat kan bijna niet anders.
Het werkelijke schandaal is dat deze fascist nu gaat publiceren onder de naam Tibaert, zogenaamd om mijn tweets vast te leggen. Juist, fascisten gaan steeds stapje voor stapje verder.  10 april 2013 Of ik iets weghaal? Wat dacht u? Ik heb niets te verbergen. Nogmaals, ik toon wat schorem vermag en dat is niet mis. En voor wie het nog niet wist... Inmiddels beschik ik over al mijn berichten op Twitter en daar ben ik reuze blij mee. Wilt u ze van een bepaalde dag zien dan maak ik wel een kopie. Om ze allemaal te publiceren lijkt me een beetje overdreven. Er staan al de nodige op Scribd, dat lijkt me voorlopig voldoende. Voor wie het alsmaar niet willen begrijpen. Mij interesseren die Sjaakie's, Jeky's en baronnen geen fluit. Ik toon ze slechts in al hun perversiteit. Hopelijk tot lering van diegenen die nog steeds denken dat Wilders het goed met ons voorheeft. Ze zijn bij deze gewaarschuwd. ps: Ik denk dat het van belang is dat de antecedenten van deze zich Confederal Warrior noemende Gerard bekend worden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten